loading...
Tehran University of Medical Science
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گمنام در تاریخ 1391/08/09 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

بر روی زمین این جهان جایم نیست
بر رسم زمانه در زمان جایم نیست
هرجا که شود رخت برآرم زیرا
بر رفتم از این تیر کمان جایم نیست
من سنگ شدم سنگ به سنگم نزنید
با اشک برفتم به دوان جایم نیست
ماری که درافتاد به جانم وحشیست
زخمی بزد از سمت زبان جایم نیست
آن ساحره شوم که جادو گر بود
از شاه رساندم به شبان جایم نیست
باد از کمک من بوزید اما حیف
چرخ گردون شده بوران نهان جایم نیست
صد ستاره را به چنگی داشتم
چنگ دل خوردم از این پیر و جوان جایم نیست
من چه گویم نتوان گفت سخن
گرگ بیشه اند همه خوب وبدان جایم نیست
هر چه گفتم که ندیده است که کور و نشنیده است که کر
کر بود کور که کورند کران جایم نیست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
نمي دانم پس از مرگم چه خواهد شد نمي خواهم بدانم کوزه گر با خاک اندامم چه خواهد ساخت ولي بسيار مشتاقم که از خاک گلويم سوتکي سازد گلويم سوتکي باشد بدست کودکي گستاخ و بازيگوش و او يکريز و پي در پي دم خويش رابر گلويم سخت بفشارد و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد بدين سان بشکند در من سکوت مرگبارم را دکتر شريعتي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 19,933